piątek, 27 marca 2015

Po co i dlaczego? O "miedzy stronami" w malym skrocie. :)

Książki fascynowały mnie od dziecka. Do dziś jedne z najwspanialszych wspomnień, jakie posiadam to te, w których mogę rozkoszować się melodyjnym głosem mojej mamy, czytającej mi baśnie braci Grimm, czy też Hansa Andersena. I jeśli miałabym winić kogokolwiek za tę rzadko spotykana miłość do literatury (u ludzi w moim wieku), to byłaby to pewnie właśnie moja mama. O ile w tym wypadku można mówić o jakiejkolwiek winie, bardziej o zasłudze. :)
Uczęszczam aktualnie do trzeciej klasy gimnazjum, choć to już tylko kwestia kilku szybkich miesięcy. Stoję w "progu przedsionku dorosłości", bo co oczywiste tym właściwym jest matura. Niemniej jednak przez te trzy lata szkoły gimnazjalnej udało mi się odrobinę poukładać sobie w głowie i dojść do wniosku, że to właśnie książki stanowią jedną z moich (licznych, bądź też nie) pasji. A biorąc pod uwagę, ze pasja, którą się nie dzielimy jest pasją straconą, to dochodzimy do tego momentu... Momentu założenia mojego pierwszego bloga o tej właśnie tematyce.
Przede wszystkim chciałabym uczynić tę stronę miejscem do rozmowy, dla ludzi, którzy tak jak ja zakochani są w tej samej dziedzinie sztuki, jaką jest słowo pisane. Bo nie do wyrażenia jest mój ból, który czuję po przeczytaniu powieści, która dosłownie zawładnęła mymi myślami, a którą nie mam się z kim podzielić. I to jest powód dlaczego wszem i wobec ogłaszam iż w tej właśnie chwili powstaje "między stronami"! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz